• Test panel 8.3 nov 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 162655 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Olaf 21-11-2023

Mooi gourmetstel

Geschreven voor: Princess 162655

Ik heb de Princess Black Steel Raclette een aantal weken mogen testen en ik ben zeer tevreden over het product. Het is een mooi gourmetstel met een matzwart frame dat geschikt is voor 8 personen. Het heeft een thermostaat en een handig 'parkeerdek' voor gebruikte pannetjes. Deze worden dan niet loeiheet. De pannetjes hebben bamboe handgrepen wat mooi contrast geeft met het zwart. Het bakoppervlak van 44 x 25 cm is ruim genoeg om met 8 personen heerlijk te dineren.

Het gourmetstel is makkelijk schoon te maken en mag ook in de vaatwasser. Ik heb het apparaat meerdere keren gebruikt en het is nog steeds in uitstekende staat. Het is ook handig dat de pannetjes vanuit de zijkant er in- en uit kunnen worden gehaald. Dit is dus extra handig voor personen die aan de kop van de tafel zitten.

Ik zou de Princess Black Steel Raclette zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een stijlvol en functioneel gourmetstel. Het is een geweldige manier om samen met vrienden of familie te genieten van een heerlijke maaltijd. Het is ook een geweldig cadeau-idee voor de feestdagen of verjaardagen.

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Pannen aan de zijkant te gebruiken
  • Vaatwasser bestendig

Minpunten

• Snoer is vrij kort

b.meuffels 14-11-2023

Geslaagd, smaakt naar meer, probeer het vooral!

Geschreven voor: Princess 162655

Wij hebben dit gourmetstel een aantal weken mogen testen. Bepaald geen straf ;-) , zelfs in een periode dat gourmet pakketten nog niet overal standaard in de winkel liggen. Met ons gezin van 5 (inclusief drie jonge kinderen), familie en vrienden hebben we er dan ook van genoten! Het toestel was netjes verpakt, is makkelijk in elkaar te zetten, ziet er chique uit op tafel en geeft gelegenheid om te grillen / gourmetten met veel personen: 8 pannetjes inbegrepen maar binnen onze familie zijn wij ook wel van het samen benutten van de grillplaat, dus zodoende altijd wel voldoende ruimte. De plaats is snel opgewarmd, tijdens de eerste pogingen vlees en groenten optimaal te garen is het altijd even spelen met de temperatuur maar de regelaar met lampje is daarbij absoluut helpend! De kinderen houden van pannekoekjes uit de gourmet pannetjes. En zowaar: misschien is het toeval maar terwijl dat eigenlijk nooit wordt wat je ervan verwacht (lees: meestal compleet mislukt) werkte dit voor het eerst eigenlijk echt goed. Kinderen blij dus! Wij ook nadien, want de plaat was bijzonder eenvoudig te reinigen en netjes weer op te bergen. Dat noem je dus: clean table cooking. Dit maakt toch dat je het toestel wellicht wat vaker van zolder haalt dan slechts op feestdagen ;-) . Wij zullen in ieder geval meer gourmetten dan daarvoor, en daarmee kunnen we stellen: test geslaagd, probeer het vooral ook!

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Anti aanbaklaag
  • Temperatuurregelaar
  • Parkeerdek voor pannetjes

Minpunten

• Gebruikelijke korte kabel

m********@h******** 14-11-2023

Goed gourmetstel

Geschreven voor: Princess 162655

Ik heb de Princes 162655 een aantal weken mogen testen. Het gourmetstel is makkelijk om te gebruiken door de aparte plaat bovenop waar het vlees op gebakken kan worden. Onder de plaat zit een apart gedeelte om de pannetjes in te zetten. Het duurt wel iets langer voordat de groentes in de pannetjes klaar zijn, op de plaat gaat dit makkelijker. Het gourmetstel is naderhand ook makkelijk schoon te maken en kan eventueel in de vaatwasser. Het opwarmen van het gourmetstel duurt de eerste keer wat langer, maar het vlees is daarna snel klaar waardoor je niet lang hoeft te wachten.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Losse gril en ruimte voor pannetjes

Minpunten

• Groentes in de pannetjes duurt lang

Joyce Kuiper 11-11-2023

Raclette voor een leuke avond.

Geschreven voor: Princess 162655

Mooi pruduct! Echt wel een aanwinst op het assortiment in deze categorie. Mooi design. Ook handig schoonmaken. Wij werden enorm vrolijk van de parkeerplaatsen voor de pannetjes in de 2e rij. Het eten is enorm snel gaar en een goede anti aanbaklaag. Wij vonden echter het snoer nog wel te kort. Maar waren daarna wel weer enorm blij met het licht op de aanknop. Rood was warm en wit was uit/afkoelen. Enorm handig voor onze dochter. Handvaten van hout met wat groeven. Dit is wellicht na paar maal gebruik wat minder met etensresten.

Pluspunten

• Parkeerdek
  • Licht op schakelaar
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Stekkerlengte
  • Houten handvaten

Appie 10-11-2023

Hele fijne gourmet!

Geschreven voor: Princess 162655

Wij hebben deze gourmet een kleine maand mogen testen.

Het apparaat is vrij groot en prima om met zes/acht personen gezellig aan tafel te schuiven. Wij vinden het een mooi en strak design wat toevallig ook bij onze inrichting past. De racelette heeft een anti-aanbak laag en deze werkt erg goed. Gesmolten kaas schraap je zo van de bakplaat af. Het schoonmaken nadien is dan ook erg gemakkelijk.

Er zit een verstelbare thermostaat op en dit zorgt voor nauwkeurige temperatuurregeling, waardoor het geschikt is voor diverse gerechten. De antiaanbak pannetjes voelen erg stevig aan en het uiteinde blijft koel, dus geen verbrande vingers.

Al met al zijn wij er erg blij mee en zullen we hem zeker rond de feestdagen weer op tafel zetten!

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Anti-aanbak laag

n******@g******** 10-11-2023
Geschreven voor: Princess 162655

Wat een fijn product om te mogen testen! Allereerst verrast door het design, heel stijlvol. Het is fijn product om mee te gourmetten en te grillen, makkelijk in gebruik en wordt snel warm. Er zitten 8 pannetjes bij waaraan wij voldoende hebben, bovenop vlees bakken in onze voorkeur en onderin groentes etc. Een erg fijn gourmetstel die er ook nog eens mooi uit ziet!

e**************@h********** 09-11-2023

Top!

Geschreven voor: Princess 162655

Wij mochten dit product testen en zijn zeer tevreden. Altijd fijn om een product vrij snel op tafel te hebben, die makkelijk in gebruik is en snel warm is, zeker met kinderen. Zeer grote bakplaat (zeker voor 6 personen), mooi design, de bakjes zijn ook handig. De plaat is snel en makkelijk schoon te maken. Niks op aan te merken

Adriana 08-11-2023

Geeft je precies wat je wilt verwachten van een Raclette set

Geschreven voor: Princess 162655

Wat een pareltje om te testen! Mooi design, makkelijk in elkaar te zetten en praktisch ingericht. De plaat wordt lekker snel warm en blijft constant op dezelfde temperatuur. Ondanks de 8 pannetjes zou ik met maximaal 6 personen gebruik maken van deze set.

Pluspunten

• mooi design
  • gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• geen lekbakje

G************@g******** 07-11-2023

Gezellig voor een avondje plezier met een kanttekening.

Geschreven voor: Princess 162655

Gourmet is altijd erg gezellig alleen raad ik dit gourmetstel niet aan. Vergeleken met andere, van hetzelfde merk, is deze best aan de prijzige kant en minder van kwaliteit.

* Moet vaatwasser bestendig zijn alleen was er al 1 pannetje die het niet overleefd had. (houten handel was los)
* Pannetjes "wiebelen"
* De bovenplaat wordt niet evenredig verwarm waardoor er aan de randen en hoeken een groot temperatuurverschil is. Dit is ook waar de pannetjes moeten hetzelfde verhaal.
* De draaiknop voor temperatuurinstelling is niet in etappes/standen
* Er wordt in de handleiding aangegeven deze bij aanzetten op hoogste stand te zetten. Zag nergens iets over daarna wat verlagen. Denk dat je dan snel verbrand vlees zou hebben.

Is het allemaal zo erg? Nee, dat ook weer niet want het is en blijft gourmet en altijd geschikt voor een volle buik en uren spraakstof. Daarna moet die natuurlijk weer schoongemaakt worden en dat gaan bij dit stel wel heel goed, kan overal netje bij. Het stroomsnoer is ook lang genoeg en dit is weer een stuk beter als bij andere merken.

Jammer maar helaas, dit product raad ik echt niet aan en zeker niet voor de prijs.

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • lang stroomsnoer

Minpunten

• Niet geschikt voor de vaatwasser
  • Kwaliteit pannetjes laten de wensen over
  • koude zones

Nzuijkerbuijk 05-11-2023

Echt een aanrader

Geschreven voor: Princess 162655

Wij hebben dit product mogen testen en het is erg goed bevallen. We zijn een gezin van 5 en houden enorm van pannetjes bakken zoals de kinderen het noemen. Alleen hebben we in al die jaren nog nooit 1 gevonden die aan alle eisen voldeed, tot we deze tegen kwamen. Het bak oppervlak is lekker groot met goede opstaande rand. Geen bakvet meer eroverheen en overal vet. Als je de pannetjes niet gebruikt kan je ze even eronder wegzetten ipv op tafel. Een thermosknop zodat je de warmte kan doseren ipv te koud of te warm. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Bakker oppervlakte
  • Thermostaat

m**********@k********* 05-11-2023
Geschreven voor: Princess 162655

Onlangs heb ik deze funcooking van Princess mogen testen. Het was een groot succes. Gezellig met 6 personen rond de tafel en iedereen had zijn eigen pannetje met spatel. Het bakoppervlak is groot genoeg en wil je even geen gebruik maken van je pannetje kan je deze even laten afkoelen op het parkeerdek onderop.
Het apparaat is makkelijk te bedienen met een thermostaat zodat de plaat niet te heet wordt en je eten dus niet verbrand.
Tot slot was de plaat , de bijgeleverde spatels en pannetjes goed schoon te maken. En wil je het nog eenvoudiger ? Dan mag alles ook nog in de vaatwasser . Oftewel een top apparaat met vele gebruiksgemakken.

m*************@g******** 01-11-2023

Je krijgt er geen spijt van

- Design - Bakoppervlak - Pakkeerdek voor de bakjes - Gebruiksgemak
Het design is heel mooi en helemaal van deze tijd. Het bakoppervlak is groot genoeg voor 6 personen, denk ik. 8 personen wordt krap.
Speciaal voor pannetjes die je even niet gebruikt, een extra laag onder het apparaat, zodat de pannetjes niet in de wegslaan en /of te heet worden.
Het is heel makkelijk in gebruik,stop de stekker in het stopcontact ,draai de thermostaat en bakken maar.
De grillplaat wordt niet te heet zodat het vlees/ vis/ garnalen enz niet verbranden.
Kortom geweldig apparaat voor een gezellig avondje gourmetten.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Bakoppervlak
  • Snoer
  • Extra ruimte niet in gebruik zijnde pannetjes

v**********@g******** 30-10-2023

Princess Black Steel Raclette

Geschreven voor: Princess 162655

Onlangs hebben wij via Review.nl de kans gekregen om de Princess Black Steel Raclette te mogen testen.

Het product heeft een mooi design en een groot bakoppervlak wat erg handig is.

Wat wij als positief hebben ervaren is het parkeerdek voor de bakjes. Erg handig/praktisch.

De Princess Black Steel Raclette is erg prettig in gebruik.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak
  • onderhoud

n**********@h****** 29-10-2023
Geschreven voor: Princess 162655

Fijne bakplaat, wordt overal gelijkmatig warm.de pannetjes worden minder warm,maar hier kun je bv. Prima je groente in grillen.
Makkelijk schoon te maken.